Du 17au20 septembre

Du 17-18 septembre

  1. Déscription
  • grand≠petit высокий ≠ низкий
  • de taille moyenne среднего роста
  • mince ≠ gros, corpulent худой ≠ крупный, полный
  • souple ≠ raide гибкий ≠ жесткий
  • avoir les cheveux волосы

— bruns коричневые
— gris седые
— blonds светлые
— roux рыжие
— blancs белые, седые
— longs длинные
— courts короткие

  • avoir les yeux bleus, gris, verts, bruns, noirs иметь голубые, серые, зеленые, коричневые, черные глаза
  • avoir un grand ≠ petit nez иметь большой ≠ маленький нос
  • porter des lunettes, une barbe, une moustache… носить очки, бороду, усы…

Il/elle est… + adjectif Он/Она + прилагательное

Il/elle est très… + adjectif Он /она + прилагательное

Il/elle a l’air… + adjectif Он /она выглядит+ прилагательное

Il/elle est assez… + adjectif Он /она достаточно + прилагательное

Il/elle porte… Он /она носит..

Il/elle a… У него/ нее….

Читать далее

Реклама

《Բարձունքի հաղթահարում 》ուսումնական նախագիծ

Վայրը՝Կոտայքի մարզ,Արայի լեռ,

Օր՝Սեպտեմբերի 21

Մեկնում՝ ժ.9։00

Վերադարձ ժ.16։30

Մեկնարկի վայր՝Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու բակից

Վերադարձը՝Մայր դպրոց

Մասնակիցներ

Ֆրանսերենի խմբի սովորողներ

  1. Խալթյան Նանե10-1
  2. Բաբայան Էլեն10-4
  3. Աբրահամյան Լիլիթ10-5
  4. Անդրեջողլի Սերա10-4
  5. Ներսիսյան Հասմիկ10-5
  6. Դավթյան Միլենա10-2
  7. Մարգարյան Սարգիս11-4
  8. Նիզիբլյան Վայք9-5
  9. Հայկյանց Մերուժան11-5
  10. Սերոբյան Տիգրան11-5

Իսպաներենի խմբի սովորողներ

  1. Նարիմանյան Վերա 11-2
  2. Դավթյան Թամարա 10-3
  3. Լևոնեան Ալեքսանտր 9-2
  4. Մարտիրոսյան Էլինա 9-2
  5. Մարտիրոսյան Մելինե 10-5
  6. Վարդանյան Հասմիկ9-1
  7. Խաչատրյան Դավիթ7-7
  8. Իսկանդարյան Անահիտ7-7
  9. Պետրոսյան Ջորջ7-7
  10. Բաբայնա Զառա 8-6

Պատասխանատուներ՝ Կ.Թևոսյան,Ռ.Սարգսյան

Ճանապարհի նկարագրություն,կանգառներ

  • Կանցնենք Եղվարդ -Ապարան ավտոճանապարհով,իսկ հետ ենք վերադառնալու Ապարան-Աշտարակ ավտոճանապարհով
  • Լեռը բարձրանալու ենք հյուսիս ֊արևելյան կողմից՝ Երնջատափ գյուղի մոտով,լեռան անտառապատ մասով

Երթուղու խաորհրդատու՝ Մենուա Հարությունյան
Նպատակը՝

  • Նշել Անկախության օրն բարձունքի գրավումով
  • Բարձունքի հաղթահարում, հայրենագիտություն, քայլարշավ
  • Սովորողների մոտ բարձունքներ հաղթահարելու ձգտում
  • Հարստացնել բնությանն վերաբերող օտարալեզու բառապաշարը
  • Իսպաներենով ,ֆրանսերենով համացանցում ներկայացնել Արա լեռը
  • Սովորողների խմբին ծանոթացնել մեր լեռնաշխարհի լեռներից մեկին

Խնդիրները/Քայլերը

  • Կազմել երթուղու քարտեզը(հեռավորություն,ժամանակ)
  • Պատրաստել ճամփորդական պայուսակը
  • Լուսանկարել բնության գեղեցիկ տեսարաններ,կատարել հանրօգուտ աշխատանք

Մասնակիցներին անհրաժեշտ իրեր՝

  1. Ուսապարկ
  2. Գլխարկ
  3. Տաք հագուստ
  4. Հարմարավետ կոշիկներ
  5. Անձրևապաշտպան թիկնոց
  6. Արևային ակնոց
  7. Մեկօրյա սնունդ ու ջուր
  8. Անհատական թվային միջոցներ

Տրանսպորտ՝ դպրոցի (վարորդ՝Վարդանյան Վահան )

Վճարող՝ ծնող
Ճամփորդության ամփոփում Տեսանյութի ,ֆոտոպատումի ու պատումի տեսքով սովորողները կամփոփեն իրենց բլոգներում։

Il faut protéger la nature

Les élèves du 10ème classe avant de commencer la leçon ont ramassé les déchets de l’environnement de notre école.Nous voulons éviter de la pollution de l’environnement.Que’est-ce que nous pouvons faire face à ce problème.Les rejets humains sont la première cause de la pollution.Si nous voulons éviter un jour que notre planète soit totalement irrémédiablement invivable pour l’homme nous devrons nous-même recycler et stocker les déchets de l’environnement.

Le programme du 2 à 6 septembre

«Bon anniversaire M.A.Bleyan»

Les participants

Les élèves du groupe de français

La durée du programme

Du 2 à 6 septembre

Le déroulement

  • Les élèves choisissent des félicitations et apprennent par coeur
  • Ils traduisent les mots inconus des félicitations
  • Ils tournent un petit vidéo

Le but final

Les élèves apprennent de nouveaux mots et des phrases à féliciter

Résultat

Un vidéo consacré à M.A.Bleyan à l’occasion de son anniversaire

Le 26 aôut

Le 26aôut dans notre école était un jour assez compliqué.Ce jour-là nous avons travaillé beaucoup pendant le séminaire dirigé par Vardan Karapetyan.M.Tigranyan a parlé des problèmes concernant notre système de l’enseignement .On a travaillé ensemble pour trouver les solutions de ces problèmes.